11.03.2024
Piše: Petra Bekić Križan, Senior Graphic Designer, Akterpublic
U okruženju prepunom promidžbenih poruka, plakata, oglasa, spotova, originalna i kreativna kampanja bitnija je nego ikada. Bilo da ste neprofitna organizacija ili prodajete maloprodajne proizvode, kreativna kampanja može vam pomoći da povećate prepoznatljivost i doživljaj svog branda.
Originalne i inovativne poruke omogućuju vašoj kampanji da bude uočljivija od konkurencije te da se vaš brend bolje poveže sa svojom ciljanom publikom.
Pogledajte primjer kampanje za koju smo osmislili kreativno rješenje koje na inovativan, sugestivan i jednostavan način pokazuje djelovanje proizvoda.
Ako svoju ciljanu publiku možete iznenaditi, oduševiti ili se s njom povezati na jedinstven način, veća je vjerojatnost da će vas publika primijetiti i zapamtiti. Umjesto da zasljepljuje publiku s jeftinim trikovima ili trendovima, kreativno oglašavanje objavljuje se na originalan i smislen način. Kao što je ikona oglašavanja David Ogilvy rekao: “Tell the truth,but make the truth fascinating!”
Pogledajte primjer kampanje u kojoj smo na simpatičan način prikazali kako postoji mnogo načina pripreme turske kave.
Svaka organizacija nudi nešto jedinstveno – ali kako dočarati svoju razliku kada svi vape za pažnjom?
Počevši od razvijanja kreativnog briefa, koje zahtijeva pomno promišljanje, do usklađivanja marketinške strategije s njezinim ciljevima kampanje, pa sve do njene realizacije. Glavna poruka bi trebala biti povezana sa svakom od ovih nabrojanih faza.
Iskemijali smo jednu odličnu kampanju. Pogledajte koju smo formulu koristili!
Privlačne, originalne poruke u kampanji mogu osnažiti emocionalne veze s vašim kupcima ili klijentima, za koje je vjerojatnije da će nakon uspješne kampanje vjerovati više vašoj robnoj marki (brendu) i preporučiti je ostalima.
Mješavina strateškog marketinga i kreativne kampanje može vam pomoći da probijete medijsku buku i pokažete svoju ponudu i njene jedinstvene vrijednosti.
Primjer je ova jedinstvena kampanja.
Što je kreativnost u marketingu?
Kreativnim metodama i definiranjem koncepta koji je custom made za svaku kampanju, a da je ujedno i usklađen s ciljevima i budžetom, mogu se postići bolji rezultati s manje novčanog ulaganja te u konačnici dosegnuti više ljudi.
Kreativne marketinške strategije mogu poboljšati uspostavljanje i razumijevanje samog brenda i učiniti ga istaknutim i zamijećenim u medijskom prostoru ionako prepunom raznih informacija.