10.04.2024

TikTok: Platforma koja osvaja svijet

Zašto je TikTok kralj kratkih videozapisa?

Piše: Paola Mužić; Digital Media & PR Specialist

Kada je riječ o društvenim mrežama koje su definirale način na koji ljudi komuniciraju i izražavaju se putem interneta, TikTok se bez sumnje ističe kao jedna od najutjecajnijih.

Magnetične broje koje privlače milijarde korisnika širom svijeta

Koliko je TikTok dominantan potvrđuju impresivne brojke. Od 4,8 milijardi internet korisnika na svijetu, nevjerojatnih 20,83% koristi TikTok, a kada je riječ o aktivnim korisnicima društvenih mreža čak 22,32% redovito se koristi TikTokom.

Velikih 90% korisnika pristupa TikToku svakodnevno dok prosječan korisnik provede i do 52 minute dnevnoskrolajući“ te kratke zarazne i iznimno privlačne videozapise.

Ne samo da je TikTok omiljen među korisnicima, već je tri uzastopne godine broj #1 aplikacija u svijetu. S više od 1,677 milijardi korisnika od kojih je 1,1 milijarda mjesečno aktivna, TikTok siguran je lider društvenih mreža. Iako većina njegovih korisnika ima američku adresu, i manje zemlje poput naše Hrvatske mogu se pohvaliti s respektabilnih 1,25 milijuna korisnika.*

U Hrvatskoj se sve više brendova i kompanija pojavljuje na Tik Toku. Ako razmišljate ili ako se dvoumite trebate li pokrenuti Tik-Tok u poslovne svrhe, slobodno nam se obratite.

U našem portfoliju imamo veliki broj brendova kojima pomažemo kreirati uspješne profile na TikToku. A ako nas želite bolje upoznati, slobodno zavirite i na naš TikTok profil😊

Znamo li koja je formula uspjeha TikTik mreže?

Uz vodeće statistike, jedinstvenost ove unikatne društvene mreže očituje se kroz algoritam koji koji obične korisnike pretvara u viralne zvijezde. Mogućnosti na TikToku su praktički neograničene.

Gotovo da nema industrije koja nije prisutna na ovoj platformi. Kreativnost i autentičnost su na prvom mjestu, a korisnici ne prestaju stvarati originalne i zanimljive sadržaje koji privlače pažnju široke publike.

TikTok nije samo aplikacija za zabavu, već je postao globalni fenomen koji oblikuje način na koji ljudi komuniciraju i stvaraju sadržaj na internetu.

*pretpostavka ako se koristi formula odnosa broja stanovnika i broja korisnika TikToka