09.03.2021
Piše: Akterpublic
Zašto je dobro imati influencere u kampanjama i što možemo od njih očekivati u 2021. godini?
Influenceri mogu promijeniti način na koji se brend percipira i pozicionira, a nimalo zanemariva je i činjenica da su to osobe koje danas stvaraju trendove. TikTok kao platforma u tome posebno prednjači. Prošla godina „natjerala“ nas je na eksperimentiranje s digitalnim rješenjima jer su se sve aktivnosti premjestile u virtualno područje. Tvrtke su krenule virtualno poslovati, a potrošači su krenuli u virtualne kupnje.
Potrošači se prilagođavaju digitalnim trendovima. Više pretražuju DIY videozapise, inspiraciju traže na društvenim mrežama, više su usredotočeni na self help poruke i sl. Marketinški model influencera tome izvrsno odgovara. Po izvještaju portala Internet Marketing Hub ulaganja u kampanje s influencerima prošle godine porasle su za čak 46%. Po nekim predviđanjima, ova će industrija do 2022. „težiti“ 15 milijardi dolara, a tijekom ove godine čak 63% oglašivača namjerava povećati svoj budžet za influencere.*
No, što možemo očekivati od influencers marektinga u 2021.?
Angažman mikro influencera u kampanjama će rasti – posljedica toga su veći angažman i veća vjerodostojnost sadržaja
Veću važnost imat će „nišni“ influenceri koji su specijalizirani za određene kategorije jer će oglašivači tako lakše doprijeti isključivo do svoje ciljne publike
Stvaranje autentičnog sadržaja koji ne djeluje sponzorirano, već predstavlja način života influencera, jedan je od pouzdanih smjerova koji će pratiteljima privući i zadržati pažnju
TikTok će sve više biti dio oglasnih kampanja! Veliki brendovi su već na TikTok-u. Nudeći jedinstvene načine i stilove prezentacije , TikTok putem influencera pokreće mnoge nove trendove, pa je budućnost oglašavanja nezamisliva bez ove platforme.
Sve popularniji postaje koncept ‘Influencer house’ – influenceri udružuju svoje snage i zajedno rade na stvaranju sadržaja za neki brend i njegovu promociju čija viralnost tako obuhvaća više kanala odjednom.
Influenceri kao dio dugoročne strategije –tvrtke će u budućnosti neprestano angažirati influencere kako bi povećale svoj doseg i lojalnost marki te se već duže vrijeme teži tome da takve suradnje budu dugoročne, a jednokratne.
Vaši kupci i vaši zaposlenici su također influenceri! Ne zaboravite na to i ne zanemarujte njihovu ulogu! To su osobe koje stvaraju imidž i također mogu utjecati na druge. Primjerice, sadržaj koji dijele zaposlenici kompanije prosječno dobije 8 puta više angažmana od sadržaja podijeljenog putem brenda.