24.01.2022
Piše: Anamaria Šagolj, PR Specialist
Kvalitetna komunikacija s medijima, primarna je zadaća agencijskog posla. Kako se glavna komunikacija svodi na informiranje medija o novim proizvodima, uslugama, eventima, od ključne je važnosti da PR sadržaj bude primijećen i shvaćen. Kvaliteta sadržaja postaje must.
Za atraktivan i profesionalan PR sadržaj poželjne su kreativne vještine pisanja. Naravno, nitko ne očekuje da je svaki PR-ovac ujedno i pisac, no ukoliko se fokusirate na važne informacije, korak ste bliže sadržaju visoke kvalitete.
Sve počinje dobrim naslovom
Prvo što će nas privući i zaintrigirati je naslov. Zanimljiv, kratak, promišljen i primamljiv. Ukoliko naslovom privučete čitatelja, kupili ste njegovu pažnju. U mnoštvu današnjih „clickbait“ naslova, važno je da ne razočarate čitatelja s daljnjim sadržajem, jer tada dolazimo do kontra efekta.
Promišljen, čitljiv i jedinstven
Priznajemo nije lako postići jedinstven, autentičan sadržaj u moru različitih članaka. Potrebno je pronaći nešto što će vas razlikovati od drugih. Plasirate li na tržište novi proizvod, idealna je prilika da kroz njegova svojstva istaknete po čemu se on razlikuje od drugih.
Neka tijek informacija bude prirodan kroz popularan native sadržaj u kojem ćete, osim proizvoda, prvenstveno istaknuti npr. trendove u odabranoj industriji. Od općenitih informacija, do savjeta i ideja. Dovoljno je fokusirati se na jednu važnu informaciju i oko nje stvoriti kvalitetnu priču.
Kvaliteta, a ne kvantiteta.
Dužina teksta nužno ne predstavlja kvalitetu. Potrebno je razmisliti o strukturi teksta, riječima koje koristite i dužini rečenica. Previše teksta bez ikakvih podnaslova ili odlomaka djeluje nepregledno, monotono i ne privlači na daljnje čitanje.
Podnaslovi imaju zadatak zaintrigirati, a dobra struktura teksta podijeljena po odlomcima čitateljima će dati malo zraka tijekom čitanja !:) Također, korištenjem jednostavnih riječi, fraza i kraćih rečenica, sadržaj će biti čitljiviji.
Ništa manje bitan nije ni pravopis
Kako trud kreiranja sadržaja ne bi bio bačen u drugi plan zbog pravopisnih grešaka, potrebno je obratiti pozornost i na taj faktor. Osim vlastitom provjerom, korištenje poznatih „spelling check“ alata također može biti od pomoći. Poruka koju želimo prenijeti čitatelju tako će više doći do izražaja.