09.03.2021
Piše: Akterpublic
Televizijsko oglašavanje ciljnoj skupini prenosi sliku, zvuk i pokrete, a samim time u mogućnosti smo prenijeti i željenu emociju. Vrijedi li ta emocija prenesena televizijom i u 2021., godini nastavka borbe s pandemijom, godini u kojoj se sve više priča o digitalizaciji i borbi tehnoloških divova? Saznajte u nastavku!
Mi odgovorno tvrdimo da televizijska emocija vrijedi i u 2021.! U 2020. godini prosječno vrijeme provedeno pred malim ekranima (pri tome mislimo na televizijske male ekrane) u Hrvatskoj se povećalo više od 7% i to na više od 4,5 sata, a čak 83% građana Hrvatske televiziju gleda svaki dan. Također u prošloj godini zabilježeno je rekrodno prosječno vrijeme gledanja televizije od čak 7 sati i 12 minuta i to je bilo na dan potresa u Zagrebu 22. ožujka. Tijekom udarnih vijesti u jednom trenutku je čak 53,5% cijele populacije Hrvatske bio uz male ekrane, što je samo još jedan od pokazatelja da je televizija medij kojem se i dalje najviše vjeruje.
Osim vremena prosječnih gledanosti i vremena provedenog konzumirajući televiziju još jedan od pokazatelja privlačnosti televizijskog oglašavanja su i oglašivači koji televiziju koriste kao kanal komunikacije. Osim oglašivača, koje smo navikli gledati u reklamnim blokovima, u poslijednje vrijeme najviše nas oduševljavaju veliki tehnološki brendovi poput Vivre, About You, Glovo, Njuškalo, kojima bi s obzirom na poslovni model „prirodniji“ bili digitalni kanali komunikacije, ali svejedno se u velikoj mjeri koriste televizijskim oglašavanjem.
Trendovi se zasigurno konstantno mijenjaju, ali televizijsko oglašavanje ostaje i u 2021. atraktivno, efikasno, utjecajno te u konačnici isplativo. Bezobzira na brzi razvoj digitalnih medija, vjerujemo da će televizija kao vrsta oglašavanja svakako ostati prisutna.
Ako vaša promocija uključuje i TV oglašavanje, obratite nam se za zakup kampanje, a usput podsjećamo i da u našem vlastitom audio/video studiju kreiramo i produciramo oglase.
Izvori: AGB Nielsen, Arianna, IPSO