HRVATSKA LUTRIJA

TV REKLAMA, PRINT, BILLBOARD, MICRO SITE, ONLINE OGLAŠAVANJE, POS

Zadatak

Image kampanja Hrvatske Lutrije koja će pobuditi emocije kod gledatelja te naglasiti da igranjem igara na sreću indirektno pomažemo društvu i zajednici. Naime, dio novca od kupovine ili uplate srećke odlazi za društvene/humanitarne/sportske udruge i klubove.

Rješenje

Prva faza je bila predkampanja u kojoj smo skupljali prijave igrača Hrvatske lutrije, na prodajnim mjestima(pos materijali) I online(microsite, banneri). Kampanja je uključivala i kratki TVC s ciljem aktivacije igrača.
Druga faza je bila odabir kandidata, a kriterij je najbolji razlog zašto igraju igre Hrvatske lutrije. Nakon odabira i kontaktiranja kandidata/amabasadora snimanje TVC-a je trajalo 3 dana i putovanje na autentične lokacije. Napravili smo dokumentarističku seriju reklamnih TVC-a s 14 kandidata i njihovim izjavama.

video holder
Pogledaj sljedeći projekt