HIPP

PR PROJEKT

Zadatak

Prošlo je točno 50 godina otkako je jedno poduzeće iz bavarskog Pfaffenhofena promijenilo njemačko tržište hrane za bebe. Njegova ideja: kvalitetu i okus proizvoda učiniti na prvi pogled vidljivim. Njegov izum: punjenje voćnih obroka za djecu u praktične i higijenske staklenke. Njegovo ime: HIPP. Zadatak agencije: ojačati imidž kompanije i putem medijskih objava upoznati kupce s jubilejom te načinom uzgoja namirnica i proizvodnje HIPP dječje hrane.

Rješenje

Kampanja se sastojala od dva dijela. U povodu 50. godišnjice prve staklenke HIPP dječje hrane, pozvali smo u Hrvatsku Stefana Hippa, managing partnera Hipp GmbH&Co., te smo u zagorskom dvorcu Gjalski organizirali druženje novinara i Stefana Hippa pod nazivom „Jedna staklenka za sve generacije“. Kampanju smo nastavili organizacijom insentiv putovanja za nekolicinu redakcija na imanje Stefana Hippa u okolicu poljskog Gdanjska. Tijekom četverodnevnog druženja na Hippovom imanju novinari su imali priliku saznati sve o bio uzgoju namirnica koje Hipp koristi u proizvodnji dječje hrane. Kampanja je rezultirala nizom PR objava i intervjua u print i web izdanjima te unutar TV emisija.

video holder