Decathlon

Zadatak

Preuzimanjem Facebook stranice Decathlon Hrvatska preuzeli smo i komunikacijsku odgovornost za brend koji je hrvatskom tržištu bio relativno nov i neistražen, a Facebook je trebao postati njegov ‘ambasador’. Cilj je bio podići razinu svijesti o brendu i steći njegovu prepoznatljivost, stvoriti jasan imidž o brendu dostupnom svima – ne samo asortimanom nego i komunikacijski te savjetima I inspiracijom motivirati ljude na tjelesnu aktivnost.

Rješenje

Pod krovnim sloganom „Sport dostupan svima“ fokusirali smo se na kreiranje stranice, dostupne i zanimljive svima. Stvorili  smo sadržaj koji je istovremeno personaliziran i za naš brend i za naše fanove. Autentičnim vizualizacijama usmjerenog sadržaja zadovoljili smo vizualne i sadržajne standarde društvenih mreža, a da pritom nismo zanemarili krajnjeg korisnika već smo, naprotiv, komunikaciju, dinamiku, formate i teme prilagodili publici i onome što su nam sami pokazali da cijene i da im se sviđa, a rezultati i mjesto u finalu kategorije Best social MIXX natjecanja 2018.  godine su pokazali da smo u tome i više nego uspjeli.

video holder
Pogledaj sljedeći projekt